Kody rabatowe
Regulamin i zasady wykorzystania Kodów rabatowych o wartości nominalnej 40 zł i 30 zł i 30 zł w aplikacji InPost Fresh w sklepie Makro w ramach wspólnej akcji marketingowej InPost sp. z o.o. „InPost” oraz Makro Cash and Carry Polska S.A. „Makro”.
Kody rabatowe lipiec-sierpień 2022 r.
-
Współorganizatorami akcji marketingowej są:
InPost spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, przy ul. Wielickiej 28, 30-552 Kraków, kapitał zakładowy 116.278.450,00 zł, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000543759, NIP 6793108059, REGON 360781085 oraz
Makro Cash and Carry Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000047354, NIP: 522-000-28-60, REGON: 012775559, BDO: 000008316 kapitał zakładowy: 257.068.680 zł, kapitał wpłacony 257.068.680 zł, która posiada status dużego przedsiębiorcy łącznie zwani „Organizatorem”. - Organizator udostępnia na stronie www.inpostfresh.pl/kod100, dedykowanej dla niniejszej akcji marketingowej, trzy różne kody rabatowe o wartości nominalnej odpowiednio: 40 zł, 30 zł i 30 zł do wykorzystania każdy jednorazowo na zakupy w sklepie Makro wyłącznie w aplikacji InPost Fresh (dalej: kody rabatowe).
- Kody rabatowe o wartości 40 zł brutto oraz 30 zł brutto mogą zostać wykorzystane jednorazowo na zakupy w sklepie Makro wyłącznie w aplikacji InPost Fresh. Jednorazowe wykorzystanie kodu rabatowego oznacza, że w ramach jednego zamówienia można wykorzystać wyłącznie jeden kod rabatowy.
- Kody rabatowe nie łączą się z innymi voucherami i kodami rabatowymi, również w ramach niniejszej akcji.
- Kody rabatowe zmniejszają należną kwotę do zapłaty za dokonane zakupy o kwotę 40 zł (w przypadku kodu na pierwsze zakupy) oraz o kwotę 30 zł (w przypadku drugiego i trzeciego zakupu), z wyłączeniem produktów wskazanych w pkt. 14 Regulaminu.
- Z kodu na pierwsze zakupy, o którym mowa w ust. 5 powyżej, mogą skorzystać wyłącznie nowi Klienci aplikacji InPost Fresh, tj. tacy, którzy nie mają żadnej historii zamówień w aplikacji. Z kodu na drugi i trzeci zakup, mogą skorzystać wyłącznie Klienci aplikacji InPost Fresh, którzy mają jedno lub odpowiednio dwa uprzednie zamówienia w historii zamówień w aplikacji.
- Warunkiem wykorzystania każdego kodu rabatowego jest złożenie zamówienia o minimalnej wartości:
- 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) brutto;
- W zamówieniu, które opłacane jest kodem rabatowym, mogą pojawić się produkty objęte promocją lub czasowo określoną ofertą.
- Kody rabatowe nie pokrywają kosztów dostawy, za którą Klient zobowiązany jest zapłacić. Dostawa zakupów jest płatna zgodnie z cennikiem usług.
- Kod rabatowy można wykorzystać w terminie:
- kod rabatowy na pierwsze zakupy: 21.07. – 16.08.2022 r.
- kod rabatowy na drugie zakupy: 21.07. – 16.08.2022 r.
- kod rabatowy na trzecie zakupy: 21.07. – 16.08.2022 r.
- Nie ma możliwości przedłużenia terminu ważności kodu rabatowego.
- Z tego samego kodu rabatowego każdy Klient może skorzystać wyłącznie jeden raz.
- Jeśli Klient wejdzie w posiadanie więcej niż jednego kodu rabatowego, może on wykorzystać wszystkie kody rabatowe, przy zachowaniu zasady: jedno zamówienie – jeden kod.
- Z działania kodu rabatowego wyłączone są następujące produkty: wyroby tytoniowe, alkohol oraz kaucja za opakowania zwrotne.
- Kody rabatowe nie przechodzą na kolejne zakupy, co oznacza, że dla danego zamówienia kod musi zostać wykorzystany w całości (nie ma możliwości częściowego wykorzystania kodu rabatowego).
- Kody rabatowe mogą zostać przekazane przez Klienta i wykorzystane przez osobę trzecią.
- W przypadku niewykorzystania kodu rabatowego w terminie określonym w pkt. 10 Regulaminu, kod wygasa.
- Kody rabatowe nie podlegają wymianie na gotówkę. Kod rabatowy nie jest środkiem płatniczym. Kodu rabatowego nie można wymienić na ekwiwalent pieniężny ani rzeczowy.
- Aby wykorzystać kody rabatowe, należy odpowiedni kod rabatowy skopiować ze strony www. wskazanej w pkt. 2 powyżej i kolejno:
- pobrać (lub posiadać pobraną) aplikację mobilną InPost Fresh w sklepie Google Play lub App Store (dalej: aplikacja),
- zaakceptować regulamin działania aplikacji,
- zarejestrować (lub posiadać zarejestrowane) swoje konto w aplikacji,
- wpisać adres dostawy (InPost Fresh w ramach niniejszej akcji realizuje dostawy na terenie Warszawy, z wyłączeniem dzielnicy Wesoła, oraz w niektórych miejscowościach podwarszawskich a także na terenie Łodzi i niektórych podłódzkich miejscowości); po wpisaniu adresu aplikacja zweryfikuje możliwość dostawy pod wskazany adres i wyświetli przejście do sklepu Makro w celu rozpoczęcia procesu zamówienia (zgodnie z warunkami i zasadami wskazanymi w sklepie Makro),
- wybrać pożądany termin dostawy (kod zadziała bez względu na wybrany typ dostawy, tj. Dzisiaj, Kolejne Dni),
- rozpocząć zakupy i dodać do koszyka produkty na łączną kwotę minimum 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) brutto dla każdego kodu na zakupy,
- przejść do realizacji zamówienia, podać dane wymagane w zamówieniu, ewentualnie dane do faktury,
- wpisać kod rabatowy w podsumowaniu zamówienia w wyznaczonym w aplikacji miejscu, w Koszyku w polu: Masz kod rabatowy? i następnie aktywować kod klikając: Zrealizuj,
- finalizować transakcję i opłacić pozostałą po odliczeniu wartości kodu rabatowego należność za zamówienie za pomocą wybranej metody płatności.
- Warunkiem skorzystania z kodu rabatowego, jest uprzednie zapoznanie się uczestnika akcji marketingowej (Klient), z treścią niniejszego regulaminu i akceptacja jego treści.
- Organizatorzy nie odpowiadają za brak możliwości wykorzystania kodów rabatowych przez osoby, które wejdą w ich posiadanie, ale ich adres dostawy nie znajduje się w zasięgu działania usługi InPost Fresh.
- Organizatorzy nie odpowiadają za brak możliwości wykorzystania kodów rabatowych przez osoby naruszające Regulamin aplikacji.
- W przypadku dokonania zwrotu/reklamacji towaru lub towarów zakupionych przy użyciu kodów rabatowych, środki za zwracany towar/towary Klient otrzyma wyłącznie w formie pieniężnej (zwrot na kartę/przelewem).
- W przypadków problemów z realizacją kodów rabatowych oraz zamówienia należy postępować tak jak w przypadku każdego innego zamówienia, tj. skontaktować się z infolinią sklepu Makro:
tel: +48 (22) 500 11 12
e-mail: makro.fresh@makro.pl
dostępność infolinii: pon-sb w godzinach 6:00-22:00
- Wszelkie reklamacje dotyczące akcji należy składać Sprzedawcy za pośrednictwem Telefonicznej Obsługi Klienta pod numerem telefonu 48 (22) 5001112 lub mailowo na adres Sprzedawcy makro.fresh@makro.pl.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona przez Makro Cash and Carry Polska S.A. pisemnie, telefonicznie, ustnie lub w formie elektronicznej, bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
- Liczba zamówień składanych przez Klientów w jednym dniu może być ograniczona przez możliwości logistyczne Organizatorów.
- Regulamin obowiązuje od 21.07.2022 r.