Przejdź do treści

FAQ

Co to jest InPost Fresh?

InPost Fresh to aplikacja, która pozwala na wygodne zakupy bez wychodzenia z domu! Dzięki szerokiej ofercie, możesz zamówić to, co w tradycyjnym sklepie: artykuły spożywcze, chemiczne, kosmetyczne, a także produkty dla dzieci czy zwierząt z dostawą do domu.

W jakim mieście mogę skorzystać z usługi?

Obecnie zamówienia w ramach usługi Zakupy w Twoim mieście możesz składać na terenie Warszawy, Łodzi, Krakowa, Katowic, Sosnowca, Mysłowic i Czeladzi. Usługa Zakupy w całej Polsce dostępna jest na terenie całej Polski.

Gdzie mogę pobrać aplikację InPost Fresh ?

Aplikacja dostępna jest do pobrania przez AppStore oraz Sklep Google.

Czym różnią się Zakupy w Twoim mieście i Zakupy w całej Polsce?

Zakupy w Twoim mieście to zakupy, które zrealizujesz u naszych Partnerów z możliwością dostawy w wybranym przedziale czasowym. Dostawy realizowane są wówczas za pośrednictwem specjalnej floty, która zapewnia kontrolowaną temperaturę dla transportu tego typu produktów. Zakupy w całej Polsce to możliwość złożenia jednego zamówienia od wielu dostawców w całej Polsce z dostawą za pośrednictwem kuriera lub urządzenia Paczkomat InPost. Dodatkowa różnica to również dostępny asortyment.

ZAMÓWIENIA

Jak złożyć pierwsze zamówienie w ramach usługi Zakupy w Twoim mieście?

1) Wprowadź swój kod pocztowy, a my sprawdzimy, czy Sprzedający dostarcza zakupy w Twoim mieście. 2) Wybierz sklep, w którym chcesz zakupić produkty. 3) Uzupełnij dane dostawy oraz wybierz przedział godzinowy, w którym kurier ma dostarczyć zamówienie. 4) Skompletuj zakupy i wybierz dogodną formę płatności. 5) Opłać zamówienie i czekaj na dostawę!

Jak złożyć pierwsze zamówienie w ramach usługi Zakupy w całej Polsce?

1) Skompletuj koszyk przeglądając kategorie bądź używając wyszukiwarki. 2) Uzupełnij dane dostawy. 3) Wybierz rodzaj dostawy (kurier InPost lub Paczkomat) 4) Opłać zamówienie i czekaj na dostawę!

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji w aplikacji?

Bez rejestracji masz możliwość przejrzeć oferty Sprzedawców dostępne na platformie. W celu zrealizowania zamówienia niezbędna jest rejestracja konta.

Jakie produkty dostępne są do zamówienia?

Dzięki aplikacji InPost Fresh możesz zrealizować zamówienia na artykuły świeże, artykuły dla zwierząt, środki czystości, artykuły spożywcze, kosmetyczne i higieniczne oraz produkty dla dzieci.

Czy mogę zamówić świeżą żywność w InPost Fresh?

Świeże produkty możesz zamówić korzystając z Zakupów w Twoim mieście. W przypadku Zakupów w całej Polsce w związku ze sposobem dostawy, produkty świeże nie są dostępne.

Jak wygląda kwestia produktów o zmiennej wadze?

Takie produkty oznaczone są symbolem wagi. Ich waga może nieco różnić się od wagi podanej na karcie produktu. Jeśli okaże się, że wybrany produkt po zważeniu jest lżejszy, różnica w cenie (nadpłata) w przypadku płatności online zostanie zwrócona na Twoje konto. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.

Czy nakładane są limity produktowe?

Niektóre z produktów dostępnych w aplikacji są objęte limitem ilościowym, przypadającym na jedno zamówienie. Informacja dostępna jest w Aplikacji.

Czy mogę zmienić zamówienie, które już złożyłem?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego edycji. Jeśli zapomniałeś dodać produkty do koszyka, złóż następne zamówienie.

Czy mogę wrócić do koszyka, który rozpocząłem?

W przypadku Zakupów w całej Polsce masz możliwość kontynuowania rozpoczętego koszyka. W przypadku Zakupów w Twoim mieście koszyk będzie przechowywany nie dłużej niż 30 minut.

Czy mogę złożyć zamówienie dla innej osoby?

Tak, dostarczymy zakupy pod wskazany przez Ciebie adres. Podczas finalizacji zamówienia możesz podać dane osoby, dla której składasz zamówienie. Pamiętaj, że powiadomienia o statusach zamówienia będą przychodziły na adres mailowy, podany w procesie rejestracji.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Informacje o zmianie statusu Twojego zamówienia, będą przychodziły na adres e-mail podany w procesie rejestracji. Status zamówienia sprawdzisz również w zakładce Twoje zamówienia.

Gdzie znajdę swoje dotychczasowe zamówienia?

Zamówienia aktualne, jak i historyczne wraz z listą zamówionych produktów i danymi odbiorcy oraz dostawy, które są w trakcie realizacji znajdziesz w zakładce Twoje Zamówienia dostępnej po przejściu do Konta. Możesz w tym miejscu sprawdzać ich statusy.

Co się wydarzy, gdy produkt, który został wybrany nie będzie dostępny u Sprzedawcy?

W przypadku usługi Zakupy w Twoim mieście postaramy się o zamienniki, które Kurier zabierze ze sobą. Przy odbiorze możesz zdecydować, czy zamienniki zostają z Tobą czy wracają do nadawcy. W przypadku usługi Zakupy w całej Polsce Sprzedawca poinformuje Cię o brakujących produktach oraz o ewentualnych opcjach rozwiązania tej sytuacji.

Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

W ramach usługi Zakupy w Twoim mieście minimalna kwota zamówienia wynosi 100 zł. W przypadku usługi Zakupy w całej Polsce kwota minimalna zamówienia nie jest wymagana.

Co się stanie, gdy nie odbiorę zamówienia?

W przypadku dostawy kurierem – kurier podejmuje dwie próby dostarczenia zamówienia. Paczkomat przechowa Twoje zamówienie przez 48h. Jeśli po tym czasie odbiór zamówienia nie powiedzie się, zakupy wrócą do Sprzedawcy.

Kupując od kilku sprzedawców, czy mogę dokonać jednej płatności?

W przypadku opcji Zakupy w całej Polsce za produkty od wielu Sprzedawców w jednym zamówieniu, dokonujesz tylko jednej płatności.

Co, jeśli nie mogę znaleźć informacji których szukam w opisie produktu?

Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny pod adresem inpostfresh.pl/kontakt.

Czy mogę złożyć sugestię dotyczącą aplikacji/asortymentu?

Oczywiście, każda opinia i sugestia są dla nas ważne. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny pod adresem inpostfresh.pl/kontakt .

Jak mogę skorzystać z kodu promocyjnego?

Kod promocyjny możesz wpisać po skompletowaniu koszyka w podsumowaniu zamówienia. Kody promocyjne mogą obniżać wartość całego koszyka bądź jedynie produkty od konkretnego Sprzedającego. Przed użyciem upewnij się w jaki sposób dokładnie działa Twój kod

Czy mogę skorzystać z kilku kodów promocyjnych?

Nie ma możliwości użycia dwóch lub kilku kodów promocyjnych jednocześnie.

Jak anulować zamówienie?

Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny na inpostfresh.pl/kontakt

Czy mogę zmienić adres/datę/godzinę zamówienia?

Modyfikacje daty, terminu oraz miejsca dostawy po złożeniu zamówienia, nie są możliwe.

Czy mogę sprawdzić datę ważności produktu?

Na ten moment nie ma takiej możliwości.

Czy jest możliwość realizacji zamówień cyklicznych?

Na chwilę obecną nie oferujemy takiej możliwości.

Czy jest możliwość zapakowania zakupów EKO?

Forma zapakowania produktów zależna jest wyłącznie od Sprzedającego. Nie wykluczamy, że produkty mogą być zapakowane w opakowania EKO.

Jak skopiować ostatnie zamówienie?

Na chwilę obecną nie umożliwiamy tej funkcjonalności.

DOSTAWA

W jaki sposób dostarczamy?

Zamówienia skompletowane w ramach usługi Zakupy w Twoim mieście są obsługiwane przez specjalne samochody dostawcze InPost: lodówko-zamrażarki na kołach. Zamówienia w ramach usługi Zakupy w całej Polsce dostarczamy do urządzeń Paczkomat lub przez usługę kurierską InPost. Niektórzy sprzedawcy umożliwiają również opcję odbioru osobistego.

Jaki jest czas dostawy?

W przypadku zamówień w ramach usługi Zakupy w Twoim mieście to Ty możesz wybrać przedział czasowy, który Ci odpowiada. Jeżeli jako sposób dostawy został wybrany Paczkomat lub kurier InPost, deklarowany termin doręczeń przesyłek to 1-2 dni robocze, licząc od dnia nadania.

Jak działa dostawa w przypadku Zakupów w Twoim mieście?

Dostawa jest realizowana na terenie Warszawy, Krakowa, Łodzi, Katowic, Sosnowca, Mysłowic i Czeladzi. W ramach dostawy określasz przedział godzinowy, w którym kurier pojawi się z zamówieniem pod wskazanym przez Ciebie adresem. Terminy dostaw są limitowane.

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy różnią się w zależności od rodzaju dostawy. W przypadku Zakupów w Twoim mieście koszt dostawy wynosi od 5.99 zł do 9.99 zł. W przypadku Zakupów w całej Polsce dostawa dla zamówień powyżej 40 złotych jest darmowa, zaś dla zamówień poniżej 40 złotych odpowiednio 8.99 zł jeżeli został wybrany Paczkomat oraz 11.99 zł przy wyborze Kuriera InPost

Jak mogę skontaktować się z kurierem?

Po spakowaniu i przygotowaniu Twojej przesyłki dla kuriera w ramach usługi Zakupy w Twoim mieście, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z podsumowaniem zamówienia. Znajdziesz tam również kontakt do dostawcy. W ramach usługi Zakupy w całej Polsce dostawca przekaże numer kontaktowy do kuriera w dniu doręczenia.

W jaki sposób dostarczana (pakowana) jest szybko psująca się żywność?

Zakupy w Twoim mieście dostarczane są za pośrednictwem specjalnej floty tzw. lodówko-zamrażarek na kołach. Zakupy w całej Polsce są zabezpieczone w odpowiednich opakowaniach w zależności do rodzaju produktu.

Czy mogę połączyć dostawę z usługi Zakupy w Twoim mieście i Zakupy w całej Polsce?

Nie ma możliwości połączenia tych dwóch usług.

PŁATNOŚCI

W jaki sposób mogę zapłacić?

Do wyboru są formy płatności takie jak: szybki przelew, płatność kartą oraz Blik. Dodatkowo dokonując zakupów w ramach usługi Zakupy w Twoim mieście możesz wybrać płatność za pobraniem u kuriera - (karta lub BLIK) - ten rodzaj płatności wymaga aktywacji w Aplikacji.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Podczas składania zamówienia, po skompletowaniu koszyka na ekranie z podsumowaniem możesz wyrazić chęć otrzymania faktury. Jeżeli potrzebujesz fakturę na zamówienie już zrealizowane, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny pod adresem inpostfresh.pl/kontakt.

Gdzie mogę uzupełnić dane do faktury?

W zakładce Konto -> Dane do faktury możesz dodawać i edytować dane potrzebne do faktury.

Jak uzyskać korektę/duplikat faktury?

Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny inpostfresh.pl/fresh.

Czy mogę dodać na stałe kartę do płatności?

Dodanie karty na chwilę obecną nie jest możliwe. Aktualnie należy każdorazowo podczas realizacji płatności uzupełnić dane karty w celu opłacenia zamówienia.

Czy mogę zapłacić gotówką?

Aktualnie nie umożliwiamy płatności gotówką.

KONTO

Jak zmienić moje dane?

Dane podane w procesie rejestracji, możesz zmienić w zakładce Konto -> Moje dane. UWAGA: Numer telefonu nie może zostać zmieniony

Gdzie znajdę zapisane adresy?

Dla Twojej wygody, aplikacja posiada opcję zapisywania adresów. Wszystkie zapisane na Twoim koncie adresy znajdziesz w zakładce Konto -> Zapisane adresy.

Jak usunąć konto w aplikacji?

W celu usunięcia konta wejdź w Konto, następnie Zarządzanie Konta i złóż dyspozycję usunięcia konta lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny inpostfresh.pl/kontakt

Czy mogę zarejestrować się używając zagranicznego numeru telefonu?

Do korzystania z Aplikacji uprawnieni są jedynie Użytkownicy, którzy mają zarejestrowany numer telefonu w polskiej sieci operatora telefonii komórkowej.

ZWROT /REKLAMACJA

Jak mogę zwrócić produkty?

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego inpostfresh.pl/kontakt lub skorzystaj z gotowego wzoru odstąpienia, który otrzymałeś na maila wraz z potwierdzeniem zamówienia. Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.

Jak mogę złożyć reklamację?

W ramach usługi Zakupy w całej Polsce reklamację możesz złożyć za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego inpostfresh.pl/kontakt. W ramach usługi Zakupy w Twoim mieście złożenie reklamacji możliwe jest bezpośrednio u Sprzedającego poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy wskazany w profilu Sprzedawcy.

Co mogę zrobić, jeśli nie jestem w stanie porozumieć się ze Sprzedającym?

Możesz zgłosić do InPost Fresh prośbę o pomoc w rozwiązaniu sprawy, za pośrednictwem formularza, który znajdziesz pod adresem inpostfresh.pl/kontakt. Po weryfikacji sprawy podejmiemy próbę sprawiedliwego rozstrzygnięcia. Czas weryfikacji powinien trwać od 3 do 5 dni roboczych.

Co zrobić, gdy zamówienie, które odebrałem nie jest kompletne?

Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny na inpostfresh.pl/kontakt.

DANE OSOBOWE

Gdzie znajdę politykę prywatności?

Sprawdź naszą politykę prywatności.

Jak mogę cofnąć zgodę marketingową?

Zgodę marketingową możesz cofnąć samodzielnie na swoim koncie w aplikacji wchodząc w zakładkę Konto -> Moje dane.

Pobierz
InPost Fresh