Jak możemy Ci pomóc?
Sekcja FAQ dla InPost Fresh zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów, płatności i dostawy produktów spożywczych.
- Strona główna
- Pomoc
- aplikacja
aplikacja
Spróbuj zrobić to samo w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej.
Aplikacja
Co zrobić, gdy pojawia się komunikat w aplikacji:
1. Sprawdź, czy aplikacja jest zaktualizowana,
2. Wyczyść dane podręczne aplikacji,
3. Zmień połączenie z danych na Wi-Fi lub odwrotnie,
4. Spróbuj ponownie.
Jeśli to nie pomoże, odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Nadal nie działa? Napisz do nas przez formularz. Opisz szczegółowo zgłoszenie.
Strona internetowa
Nie możesz złożyć zamówienia na stronie? Spróbuj:
1. Wyczyścić pliki cookie w przeglądarce,
2. Użyć trybu incognito,
3. Zmienić przeglądarkę.
Nadal nie działa? Napisz do nas przez formularz. Opisz szczegółowo zgłoszenie.
Sprawdź, czy masz włączone zgody na powiadomienia w aplikacji. Jeśli ustawienia są prawidłowe, napisz do nas przez formularz.
Aplikacja działa na iOS i Androidzie. Przy emulatorach na innych systemach mogą pojawić się błędy lub brak wszystkich funkcji.
Ceny mogą się różnić w zależności od promocji lub kanału sprzedaży.
Nie widzisz informacji o różnicy ceny? Napisz do nas przez formularz.