Jak możemy Ci pomóc?

Sekcja FAQ dla InPost Fresh zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów, płatności i dostawy produktów spożywczych.

kody rabatowe

Sieć Carrefour, cyklicznie oferuje unikatowe kody rabatowe, które wykorzystasz podczas zakupów w tej sieci. Dodatkowo, w aplikacji znajdziesz również, kupony rabatowe, które obniżają wartość dla wszystkich pozostałych zamówień, które spełnią warunki kuponu.

W aplikacji możesz wykorzystać kupony rabatowe na dowolne zakupy z wyłączeniem partnera Carrefour bądź unikatowe kody dla zakupów z Carrefour. Kupony na zakupy oraz kody ze sklepu Carrefour nie są zamienne.

Kod na zakupy w Carrefour należy wpisać w pole „Kod rabatowy” podczas kompletowania zamówienia. Kupony rabatowe działające dla pozostałych zamówień należy wcześniej dodać do konta. Następnie w podsumowaniu zamówienia należy wybrać jeden z dostępnych kuponów i cieszyć się zniżką. W oknie „Do zapłaty” wartość zamówienia zostanie pomniejszona o wartość kuponu.

Kupon rabatowy dodasz po zalogowaniu się do aplikacji. Wybierz „Konto”, a następnie „Kupony rabatowe”. W sekcji „aktywne” należy dodać kupon przez przycisk „Dodaj kupon”. W polu „Twój kupon” wpisz unikalną treść kuponu, a następnie kliknij „Dodaj kupon”

Każdy unikalny kupon i kod rabatowy mają inną datę ważności. W przypadku kuponów sprawdzisz ją w zakładce „Kupony rabatowe” po wyborze „Konto” lub w podsumowaniu zamówienia. Dla kodów rabatowych datę ważności znajdziesz w zależności od kanału pozyskania, w wiadomości e-mail lub na banerze w aplikacji.

Jeżeli kupon/kod rabatowy nie został wykorzystany w terminie, wygaśnie i nie będzie możliwości wznowienia go. Nie martw się, zawsze jest szansa na kolejne kupony!

Kupony/kody są generowane na specjalne okazje. Znajdziesz je śledząc nowinki na inpostfresh.pl, na naszym Instagramie @inpostfresh lub na Facebooku.

Koniecznie daj nam znać na [email protected] bądź przez formularz kontaktowy.

W zależności od kanału pozyskania kuponu, zasady znajdziesz w sekcji „Jak to działa?” pod banerem w aplikacji lub w załączniku nr 8 do Regulaminu Aplikacji, którego treść znajdziesz na naszej stronie.

W przypadku anulacji zamówienia w całości od wszystkich sprzedawców, otrzymasz zwrot rzeczywiście zapłaconej kwoty, a do Twojego konta zostanie przypisany nowy kupon, o takiej samej wartości jak ten wykorzystany do anulowanego zamówienia. W każdym innym przypadku, takim jak częściowa anulacja zamówienia lub zwrot tylko u jednego sprzedawcy, kupon rabatowy nie jest zwracany i traktowany jest jako wykorzystany.

Jeżeli zamówienie zostało anulowane u wszystkich Sprzedających, Twój kupon rabatowy będzie do wykorzystania ponownie. W każdej innej sytuacji zapraszamy do kontaktu pod adresem [email protected], a postaramy się pomóc.

Minimalna kwota zamówienia na jaką należy zrealizować zakupy, zależna jest od rodzaju kuponu jaki otrzymasz. Każdorazowo minimalna kwota zamówienia może być inna, sprawdzisz ją w zakładce „Kupony rabatowe”.

Każdy kupon rabatowy jest indywidualnie przypisany do Twojego numeru telefonu. Nie ma więc możliwości przekazania go innej osobie.