- Strona główna
- Pomoc
- moje konto
Wszystkie pytania
Zamówienie
Reklamacje i Zwroty
Wysyłka i dostawa
Płatności
Moje konto
Kupony Rabatowe
Alkohol
Dane osobowe
Aplikacja
Jak możemy Ci pomóc?
moje konto
Załóż konto w aplikacji lub na stronie:
1. Pobierz aplikację z Google Play lub App Store, albo wejdź na stronę inpostfresh.pl.
2. Otwórz aplikację lub stronę,
3. Kliknij w ikonę postaci („Konto”),
4. Wpisz swój numer telefonu,
5. Zaakceptuj regulamin i kliknij "Dalej",
6. Wpisz kod z SMS-a, aby zakończyć rejestrację.
Twoje konto jest powiązane z numerem telefonu oraz aplikacją InPost Mobile. Nie możesz zmienić numeru telefonu. Usuń konto z nieaktualnym numerem. Następnie zarejestruj się ponownie.
Jeśli usuniesz konto, nie będziesz widział historii zakupów, kuponów i zapisanych danych.
Aby usunąć konto:
1. Zaloguj się w aplikacji lub na stronie,
2. Kliknij ikonę postaci i wybierz „Twoje konto”,
3. Przewiń w dół do „Zarządzanie kontem”,
4. Kliknij „Usuń konto” i potwierdź,
5. Po usunięciu konta zostaniesz wylogowany.
Masz trudności z usunięciem konta? Napisz do nas przez formularz.
Tak, masz taką możliwość.
1. Zaloguj się w aplikacji lub na stronie internetowej,
2. Kliknij ikonę postaci i wybierz „Twoje konto” w aplikacji lub „Twoje dane” na stronie,
3. Przejdź do „E-mail” i kliknij strzałkę obok adresu lub opcję „Zmień”,
4. Wpisz nowy adres e-mail i kliknij „Zapisz”.
5. Na ten adres e-mail otrzymasz informacje o zamówieniu i faktury. Upewnij się, że dane są poprawne.
Kod weryfikacyjny do mnie dotarł, jednak nie działa
Upewnij się, że wpisujesz poprawny kod przy logowaniu. Aktualny jest ostatni kod wysłany na Twój telefon. Zrestartuj telefon. Spróbuj ponownie, aby otrzymać nowy kod weryfikacyjny.
Nie otrzymuję wiadomości z kodem do potwierdzenia rejestracji
Zacznij od zrestartowania urządzenia. Zrestartuj przeglądarkę, jeśli korzystasz ze strony. Wyczyść dane podręczne aplikacji lub pliki cookies. Spróbuj zalogować się ponownie po 15 minutach.
Podczas próby logowania otrzymuję komunikat „Ups, coś poszło nie tak”
Jeśli używasz aplikacji, zaktualizuj ją. Zrestartuj telefon.
Przy logowaniu na stronie wyczyść pliki cookie. Spróbuj zalogować się na innej przeglądarce.
Powyższe kroki nie pomogły?
Napisz do nas przez formularz kontaktowy.
W zgłoszeniu podaj numer telefonu. Opisz jak najwięcej szczegółów.
Do rejestracji potrzebny jest polski numer telefonu. Nie możesz założyć konta na numer zagraniczny.
1. Zaloguj się w aplikacji lub na stronie internetowej,
2. Kliknij ikonę postaci, aby wejść na swoje konto,
3. Przejdź do „Ustawienia”,
4. Wybierz „Zgody i powiadomienia”,
5. Zaznacz zgody, które chcesz wyrazić.