Jak możemy Ci pomóc?

Sekcja FAQ dla InPost Fresh zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów, płatności i dostawy produktów spożywczych.

dostawa

Zamówienia z sieci Carrefour są obsługiwane przez specjalne samochody dostawcze InPost Fresh: lodówko-zamrażarki na kołach. Pozostałe zamówienia dostarczane są do urządzeń Paczkomat bądź wskazany adres przez kurierów InPost.

Dla wszystkich zamówień z wyłączeniem Carrefour, deklarowany termin doręczeń przesyłek to 1-2 dni robocze, licząc od dnia nadania.
W przypadku zamówień z sieci Carrefour, to Ty możesz wybrać przedział czasowy, który Ci odpowiada.

Dostawa jest realizowana w wybranych miastach w Polsce - Warszawa, Kraków, Katowice, Sosnowiec, Mysłowice, Czeladź, Wieliczka, Wrocław, Łódź, Olsztyn, Kielce, Częstochowa. W ramach dostawy określasz przedział godzinowy, w którym kurier pojawi się z zamówieniem pod wskazanym przez Ciebie adresem. Terminy dostaw są limitowane.

Koszty dostawy różnią się w zależności od rodzaju dostawy. W przypadku zakupów w Carrefour koszt dostawy wynosi 9.99 zł. Dla zamówień od pozostałych Sprzedawców, dla koszyka powyżej 50 złotych, dostawa jest gratis. Dla zamówień o niższej wartości, jeżeli został wybrany Paczkomat koszt dostawy to maksymalnie 9,99 zł; do 11.99 zł przy wyborze Kuriera InPost oraz do 15.99 zł dla zamówień zawierających alkohol.

W przypadku zamówień z sieci Carrefour, po spakowaniu i przygotowaniu Twojej przesyłki do dostarczenia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z podsumowaniem zamówienia. Znajdziesz tam również kontakt do kuriera. Przy pozostałych zamówieniach otrzymasz numer kontaktowy do kuriera w dniu doręczenia przesyłki.

Świeże zakupy z Carrefour dostarczane są za pośrednictwem specjalnej floty tzw. lodówko-zamrażarek na kołach. Pozostałe zamówienia są zabezpieczone w odpowiednich opakowaniach w zależności do rodzaju produktu.

Nie ma możliwości połączenia tych dwóch usług.

Pobierz apkę InPost Fresh!

Łapp zakupy dla całej rodziny w dobrej cenie.