Jak możemy Ci pomóc?
Sekcja FAQ dla InPost Fresh zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów, płatności i dostawy produktów spożywczych.
- Strona główna
- Pomoc
- konto
konto
Dane podane w procesie rejestracji, możesz zmienić w zakładce Konto -> Moje dane. UWAGA: Numer telefonu nie może zostać zmieniony.
Dla Twojej wygody, aplikacja posiada opcję zapisywania adresów. Wszystkie zapisane na Twoim koncie adresy znajdziesz w zakładce Konto -> Zapisane adresy.
W celu usunięcia konta wejdź w Konto, następnie Zarządzanie Konta i złóż dyspozycję usunięcia konta lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny inpostfresh.pl/kontakt.
Do korzystania z Aplikacji uprawnieni są jedynie Użytkownicy, którzy mają zarejestrowany numer telefonu w polskiej sieci operatora telefonii komórkowej.