Jak możemy Ci pomóc?

Sekcja FAQ dla InPost Fresh zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów, płatności i dostawy produktów spożywczych.

zwrot/reklamacja

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego inpostfresh.pl/kontakt lub skorzystaj z gotowego wzoru odstąpienia, który otrzymałeś na maila wraz z potwierdzeniem zamówienia. Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.

Reklamacje dla zamówień z wyłączeniem Carrefour bądź na funkcjonalność aplikacji, możesz złożyć za pośrednictwem formularza kontaktowego, dostępnego na stronie inpostfresh.pl/kontakt.Dla zamówień z sieci Carrefour reklamację złożysz telefonicznie, pod numerem +48(22)3230505 bądź mailowo na adres [email protected].

Możesz zgłosić do InPost Fresh prośbę o pomoc w rozwiązaniu sprawy, za pośrednictwem formularza, który znajdziesz pod adresem inpostfresh.pl/kontakt. Po weryfikacji sprawy podejmiemy próbę sprawiedliwego rozstrzygnięcia. Czas weryfikacji powinien trwać od 3 do 5 dni roboczych.

Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny na inpostfresh.pl/kontakt.