Jak możemy Ci pomóc?

Sekcja FAQ dla InPost Fresh zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów, płatności i dostawy produktów spożywczych.

zamówienia

Zakupy u Sprzedających z wyłączeniem Carrefour

1) Skompletuj koszyk przeglądając kategorie bądź używając wyszukiwarki. 2) Uzupełnij dane dostawy. 3) Wybierz rodzaj dostawy (kurier InPost lub Paczkomat) 4) Opłać zamówienie i czekaj na dostawę! 

Zakupy w siecie partnerskiej Carrefour

1) Wprowadź swój kod pocztowy, a my sprawdzimy, którzy Partner dostarcza zakupy w Twojej okolicy. 2) Wybierz sklep, w którym chcesz zakupić produkty. 3) Uzupełnij dane dostawy oraz wybierz przedział godzinowy, w którym kurier ma dostarczyć zamówienie. 4) Skompletuj zakupy i wybierz dogodną formę płatności. 5) Opłać zamówienie i czekaj na dostawę!

Bez rejestracji masz możliwość przejrzeć oferty Sprzedawców dostępne na platformie. W celu zrealizowania zamówienia niezbędna jest rejestracja konta.

Dzięki aplikacji InPost Fresh możesz zrealizować zamówienia na artykuły świeże, artykuły dla zwierząt, środki czystości, artykuły spożywcze, kosmetyczne i higieniczne oraz produkty dla dzieci.
Pokaż więcej

kody rabatowe

Sieć Carrefour, cyklicznie oferuje unikatowe kody rabatowe, które wykorzystasz podczas zakupów w tej sieci. Dodatkowo, w aplikacji znajdziesz również, kupony rabatowe, które obniżają wartość dla wszystkich pozostałych zamówień, które spełnią warunki kuponu.

W aplikacji możesz wykorzystać kupony rabatowe na dowolne zakupy z wyłączeniem partnera Carrefour bądź unikatowe kody dla zakupów z Carrefour. Kupony na zakupy oraz kody ze sklepu Carrefour nie są zamienne.

Kod na zakupy w Carrefour należy wpisać w pole „Kod rabatowy” podczas kompletowania zamówienia. Kupony rabatowe działające dla pozostałych zamówień należy wcześniej dodać do konta. Następnie w podsumowaniu zamówienia należy wybrać jeden z dostępnych kuponów i cieszyć się zniżką. W oknie „Do zapłaty” wartość zamówienia zostanie pomniejszona o wartość kuponu.
Pokaż więcej

dostawa

Zamówienia z sieci Carrefour są obsługiwane przez specjalne samochody dostawcze InPost Fresh: lodówko-zamrażarki na kołach. Pozostałe zamówienia dostarczane są do urządzeń Paczkomat bądź wskazany adres przez kurierów InPost.

Dla wszystkich zamówień z wyłączeniem Carrefour, deklarowany termin doręczeń przesyłek to 1-2 dni robocze, licząc od dnia nadania.
W przypadku zamówień z sieci Carrefour, to Ty możesz wybrać przedział czasowy, który Ci odpowiada.

Dostawa jest realizowana w wybranych miastach w Polsce - Warszawa, Kraków, Katowice, Sosnowiec, Mysłowice, Czeladź, Wieliczka, Wrocław, Łódź, Olsztyn, Kielce, Częstochowa. W ramach dostawy określasz przedział godzinowy, w którym kurier pojawi się z zamówieniem pod wskazanym przez Ciebie adresem. Terminy dostaw są limitowane.
Pokaż więcej

płatności

Do wyboru są formy płatności takie jak: szybki przelew oraz BLIK.

Podczas składania zamówienia, po skompletowaniu koszyka na ekranie z podsumowaniem możesz wyrazić chęć otrzymania faktury. Jeżeli potrzebujesz fakturę na zamówienie już zrealizowane, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny pod adresem inpostfresh.pl/kontakt.

W zakładce Konto -> Dane do faktury możesz dodawać i edytować dane potrzebne do faktury.
Pokaż więcej

alkohol

Sprzedaż odbywa się w wydzielonej kategorii „Alkohole”, którą znajdziesz na naszej głównej stronie w aplikacji InPost Fresh.

Tak, w aplikacji trzeba złożyć oświadczenie o ukończeniu 18-go roku życia.

Tak, kurier może poprosić o okazanie dokumentu potwierdzającego ukończenie 18-go roku życia.
Pokaż więcej

konto

Dane podane w procesie rejestracji, możesz zmienić w zakładce Konto -> Moje dane. UWAGA: Numer telefonu nie może zostać zmieniony.

Dla Twojej wygody, aplikacja posiada opcję zapisywania adresów. Wszystkie zapisane na Twoim koncie adresy znajdziesz w zakładce Konto -> Zapisane adresy.

W celu usunięcia konta wejdź w Konto, następnie Zarządzanie Konta i złóż dyspozycję usunięcia konta lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny inpostfresh.pl/kontakt.
Pokaż więcej

zwrot/reklamacja

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego inpostfresh.pl/kontakt lub skorzystaj z gotowego wzoru odstąpienia, który otrzymałeś na maila wraz z potwierdzeniem zamówienia. Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.

Reklamacje dla zamówień z wyłączeniem Carrefour bądź na funkcjonalność aplikacji, możesz złożyć za pośrednictwem formularza kontaktowego, dostępnego na stronie inpostfresh.pl/kontakt.Dla zamówień z sieci Carrefour reklamację złożysz telefonicznie, pod numerem +48(22)3230505 bądź mailowo na adres [email protected].

Możesz zgłosić do InPost Fresh prośbę o pomoc w rozwiązaniu sprawy, za pośrednictwem formularza, który znajdziesz pod adresem inpostfresh.pl/kontakt. Po weryfikacji sprawy podejmiemy próbę sprawiedliwego rozstrzygnięcia. Czas weryfikacji powinien trwać od 3 do 5 dni roboczych.
Pokaż więcej

dane osobowe

Sprawdź naszą politykę prywatności.

Zgodę marketingową możesz cofnąć samodzielnie na swoim koncie w aplikacji wchodząc w zakładkę Konto -> Moje dane.
Pokaż więcej