Jak możemy Ci pomóc?
Sekcja FAQ dla InPost Fresh zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów, płatności i dostawy produktów spożywczych.
- Strona główna
- Pomoc
- kupony rabatowe
kupony rabatowe
Rejestracja nowych użytkowników
Zarejestruj się w aplikacji/przez stronę internetową przez baner na stronie głównej. Otrzymasz 3 kupony na pierwsze zakupy.
Wyrażone zgody marketingowe
Sprawdź, czy masz zaznaczone zgody marketingowe. Dzięki nim możesz brać udział w promocjach. Kupony dostaniesz w aplikacji albo na maila. Sprawdzaj aplikację i stronę, żeby widzieć wszystkie nowości.
Kupon rabatowy możesz dodać na dwa sposoby:
Aktywacja kuponu na etapie podsumowania zamówienia
Dodaj produkty do koszyka. W podsumowaniu wpisz kod kuponu w „Masz kupon rabatowy?” i kliknij „+”. Sprawdź w zakładce „Kupony rabatowe”, czy kupon jest na koncie.
Wykorzystanie kuponu przypisanego do konta
Kupony przypisane do konta zobaczysz przy podsumowaniu zamówienia. Kliknij kółko przy kuponie, by go aktywować przed płatnością.
Kupony znajdziesz w zakładce „Kupony rabatowe”. Możesz je też wybrać podczas składania zamówienia.
1. Zaloguj się w aplikacji lub na stronie,
2. Kliknij ikonę postaci, aby wejść na swoje konto,
3. Kliknij w „Kupony rabatowe”.
W tej zakładce zobaczysz swoje kupony: aktywne, wykorzystane i wygasłe.
Możesz też dodać nowe, klikając „Dodaj kupon”.
Możliwe komunikaty w aplikacji i na stronie:
Komunikat pula kodów wyczerpana
Sprawdź, czy kupon jest już na Twoim koncie. Jeśli nie możesz go dodać, to znaczy, że kupony zostały wykorzystane. Spróbuj ponownie przy następnych promocjach.
Nieprawidłowy kod. Spróbuj ponownie
Sprawdź, czy otrzymany kupon rabatowy na pewno dotyczy platformy InPost Fresh. Upewnij się, że kupon jest taki sam, jak w wiadomości. Spróbuj go skopiować. Zwróć uwagę na takie znaki, jak „o” i „0” czy „i” i „l”.
Ups, coś poszło nie tak?
Napisz do nas przez formularz. Podaj kod kuponu, numer telefonu i nazwę urządzenia lub przeglądarki. Dołącz zdjęcie ekranu z wyświetlonym komunikatem.
Kupon rabatowy wróci po zwrocie pieniędzy przez Sprzedawcę. Jeśli nie wrócił/jest przeterminowany, napisz do nas przez formularz.
Kupon rabatowy nie zwróci się przy reklamacji. Sprzedawca wymieni produkt lub zaproponuje inną formę rekompensaty.