Jak możemy Ci pomóc?

Sekcja FAQ dla InPost Fresh zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów, płatności i dostawy produktów spożywczych.

reklamacje i zwroty

Masz 2 lata na zgłoszenie wady produktu od momentu jego otrzymania.

Zdjęcia i protokół szkody

Zrób zdjęcia uszkodzonych produktów i opakowania.

Wypełnij protokół szkody na stronie https://inpost.pl/protokol. Dodaj zdjęcia.

Wyślij zgłoszenie i pobierz protokół, który dostaniesz na e-mail.


Zgłoszenie

Masz już protokół szkody? Zgłoś reklamację u Sprzedawcy. Dane kontaktowe znajdziesz w szczegółach zamówienia przy jego nazwie. Do zgłoszenia:
- dołącz protokół,
- dodaj zdjęcia,
- napisz, co się stało,
Następnie poczekaj na decyzję Sprzedawcy.

  1. Znajdź dane kontaktowe Sprzedawcy w szczegółach zamówienia.
  2. Opisz problem, np. inna gramatura, uszkodzenie, zły kolor lub jakość.
  3. Dołącz zdjęcia produktów.
  4. Zachowaj produkty do czasu decyzji Sprzedawcy o ewentualnym zwrocie.

Nie zgadza się ilość produktów? Przed kontaktem ze Sprzedawcą, sprawdź:


Wiadomość o brakujących produktach

Sprzedawca mógł wysłać maila o brakach w zamówieniu. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową.


Zwrot środków

Upewnij się, czy nie otrzymałeś zwrotu za brakujące produkty.


Zgłoszenie reklamacyjne

Jeśli nie masz wiadomości ani zwrotu, zgłoś problem Sprzedawcy. Dane kontaktowe są w szczegółach zamówienia obok nazwy Sprzedawcy.

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Jeśli nie dostaniesz decyzji, reklamację uznaje się za zasadną.

Możesz odwołać się w ciągu 6 miesięcy od decyzji. Wyślij odwołanie do Sprzedawcy. Opisz swoją sytuację. Sprzedawca powinien przekazać decyzję do 30 dni.

Anulacja zamówienia zależy od jego statusu. Anulację zgłoś do Sprzedawcy. Dane kontaktowe Sprzedawcy są w szczegółach zamówienia obok jego nazwy.

Jeśli Sprzedawca wyśle lub nada przesyłkę, anulacja może być niemożliwa.
Po wysyłce zamówienia możesz zwrócić produkty. Szczegóły zwrotu znajdziesz tutaj.

Zwrot części produktów z zamówienia

Napisz do Sprzedawcy na dane widoczne w szczegółach zamówienia. Kliknij ikonę „i” przy nazwie Sprzedawcy. Znajdziesz tam adres do zwrotu. Koszt zwrotu części produktów ponosi Kupujący.


Zwrot całego zamówienia

Zgłoś zwrot do Sprzedawcy. Sposób zwrotu ustalisz ze Sprzedawcą - Kurierem lub przez Szybkie Zwroty. Dzięki tej opcji możesz nadać paczkę w automacie Paczkomat bez etykiety. Otwórz aplikację InPost Mobile lub wejdź na stronę Szybkiezwroty.pl, aby wypełnić formularz zwrotu.

Dane Sprzedawcy znajdziesz w szczegółach zamówienia, pod ikoną „i”.

Zwrot całego zamówienia lub anulowanie przed wysyłką jest bezpłatne.
Zwrot części zamówienia – koszt wysyłki zwracanych produktów pokrywasz sam.

Zwrot pieniędzy nastąpi, gdy Sprzedawca otrzyma i sprawdzi przesyłkę. Środki pojawią się na Twoim koncie do 14 dni od zgłoszenia zwrotu. Zwrot zostanie wykonany tą samą metodą płatności, którą wybrałeś przy zamówieniu.

Masz 14 dni na odesłanie produktów od momentu odstąpienia od umowy.

Zamówienie zostanie zwrócone do nadawcy. Nie poniesiesz kosztów. Zgłoś odstąpienie od umowy do Sprzedawcy, aby szybciej otrzymać zwrot pieniędzy.

Nie możesz skontaktować się ze Sprzedawcą? Sprawa nie została wyjaśniona? Napisz do nas: https://inpostfresh.pl/kontakt. Pomożemy.

Pobierz apkę InPost Fresh!

Łapp zakupy dla całej rodziny w dobrej cenie.